Vaikka nimi ei miestä pahenna, niin tuskinpa ihan lähiaikoina tulemme näkemään muotisuunnittelijan nimeä kantavaa liikettä Helsingin muiden designer-putiikkien joukossa. Hintavalla merkillä olisi epäilemättä uskottavuus-ongelmia.
Toisaalta nimeen liittyy myös liuta mahdollisuuksia. Korkea huomioarvo ainakin olisi taattua; Perseen lanseeraus tuskin jäisi tiedotusvälineiltä saati kuluttajilta huomaamatta.
Firma voisi lisäksi hyödyntää nimen suomalaista merkitystä: putiikissä voisi Stockan muinaisen löytönurkan tapaan olla oma poisto-osasto, jonka nimi olisi vaikkapa Syvältä. Ja olisihan se kieltämättä tyylikästä törmätä kadulla tuttuun, jonka vaatetiedusteluun voisi muka vaatimattomasti ja köyhäillen vastata: No tää nyt on ihan vaan Perseestä.

Muotisuunnittelija tarjontaa Nordstrom tavaratalossa
0 kommenttia:
Lähetä kommentti